Toys Dytpsyholog
phone
  • (096) 935-96-49
  • (066) 388-29-07
ETOVПолтаваToys DytpsyhologСтатьи15 кращих ігор з картами-фотоілюстраціями

15 кращих ігор з картами-фотоілюстраціями

Гра №1

Візьміть картку із зображенням, наприклад, машини. Покладіть її перед малюком. Вимовте слово «машина» і визначте, на який звук це слово починається. Тепер запропонуйте дитині знайти ще картинки, які починаються на такий же звук. Викладаємо картинки – м’ячик, молоток, ведмідь, маляр в ряд. Вийшов потяг. Він відправляється в подорож. Яке місто починається на «м»? Миколаїв. Їдемо в Миколаїв.

Гра №2

Назвіть дитині 3-4 слова, наприклад: кішка, ваза, огірок, вантажівка. Запропонуйте малюкові відшукати потрібні слова і покласти в тій послідовності, в якій ви їх називали.

Гра №3

Покладіть перед дитиною чотири картки. Потрібно знайти зайвий предмет. Групуємо картинки за кольором, розміром, величиною тощо.

Гра №4

Знаходимо логічні зв’язки між предметами. Наприклад, покладіть картинку із зображенням банана. Яку картку потрібно покласти наступною? Це може бути мавпа, так як вона любить їсти банани. Може бути пальма, так як банани ростуть на пальмі. Ви поклали мавпу. Дайте можливість дитині подумати. Наступна може бути кішка. Чому кішка? Тому що і у кішки і у мавпи є довгий хвіст. І так далі.

Гра №5

Знайди все, що має круглу форму (квадратну, трикутну). Можна першу картинку покласти із зображенням геометричної фігури і скласти потяг із картинок які мають таку форму. Наприклад, після кола кладемо кавун, м’яч, блюдце.

Гра №6

Підбираємо предмети відносно групової приналежності: до стільця підбираємо картинки з меблями, до кухаря – картинки з професіями, до флейти – музичні інструменти.

Гра №7

Підбираємо картинки, зображення яких мають однакові властивості – гумові, залізні, скляні, холодні, м’які, живі, літають, повзають, такі що можна зустріти в лісі і т.д.

Гра №8

Підбираємо схожі картинки: шайба і ключка – ними грають у хокей, парасольку і гумові чоботи – їх одягають, коли йде дощ.

Гра №9

Підбираємо картинки, які римуються між собою. Наприклад, сонце – віконце.

Гра №10

Складаємо потяг за принципом відомої гри «Міста» – на яку букву закінчується слово, на таку і шукаємо наступне зображення. Наприклад: булка – акваріум – монета – абрикос – сонце.

Гра №11

Знайди спільне. Вибираємо навмання дві ліпші картки і намагаємося знайти у них щось спільне. Запропонуйте дитині сказати, що спільного, наприклад, у слона і фіалки.

Гра №12

Розподіляємо картинки на дві купки – живий та неживий предмет.

Гра №13

Граємо в загадки. Запропонуйте дитині взяти одну картку. Ви повинні відгадати, що на ній зображено. А дитина описує картинку, не називаючи її. Наприклад: це тварина, воно маленьке, сіре, любить їсти сир, боїться кішок. Поміняйтеся місцями, тепер ви загадуєте, а малюк відгадує.

Гра №14

Граємо в магазин. Розкладіть на вітрині магазину різні продукти або предмети. Нехай дитина буде покупцем, а ви продавцем. Малюк приходить в магазин, хоче щось купити, але забув, як називається потрібний йому товар. Тому ви повинні задавати безліч навідних запитань: воно їстівне чи ні, де росте, якого кольору, якого смаку, що з ним можна робити і т.д.

Гра №15

Складаємо цікаву історію. Переверніть всі картинки, щоб їх не було видно. По черзі витягуєте картку і починаєте придумувати історію. Наприклад, перша картка із зображенням кішки. Жила-була маленька сіренька кішечка. Вона була грайлива і дуже любила катати лапками клубочок. Витягуємо наступну картинку – черепаха. Одного разу в гості до неї прийшла її сусідка черепаха. Така гра розвиває фантазію малюка, вчить логічно мислити, збагачує словниковий запас.

Переклад з російської

Джерело www .idi-k-nam.ru

07 марта 2016
© 2016 - 2017 Toys Dytpsyholog | Пожаловаться на содержимое
Создать сайт бесплатно
Сайт создан на платформе ETOV